Stulet

Jag tycker om att stjäla listor från Felicia. Vissa stjäl andra ting från henne, men jag håller mig till listorna.

Favoriter

Glass: Öh..
Musik:
Tokio Hotel och Mando Diao, men det vet väl redan dom flesta vid de här laget.
Färg: vad vet jag? svart kanske
Film: romantiska komedier?
Språk: jag är helinne på norskan. synd att folk inte fattar när man pratar bara
Länder: Meh! ah sydkoera då
Städer: så länge där är bilar och inte traktorer är jag nöjd
Skolämne: jag var inte så bra på nåt. därför jag går komvux förstår ni.
Mat: Mmh.. kött?
Sport: gång?
Såpa: kollar inte på tv, tack
Tv Program: kollar fortfarande inte på tv.
Efterrätt: frusen neger
Band: th & md
Idol: jag själv
Klädesplagg: kalasbyxor
Affär: jag är folkskygg och går ogärna i affärer
Kex: kex? det är torrt
Chips: olw sour cream and onion. de gamla vanliga liksom
Läsk: cola
Drink: min egen specialare. plottify
Bil: orka bilar. cyklar är finare
Egenskap hos annan människa: humor. humor är kul. ett snyggt yttre, men det kanske inte är en egenskap?
Modell: ah men jag håller ju säkert koll på sånt liksom..
Djur: Draken och Wilms. Dom gillar jag
Kock: mamma, men hon är nog inte kock. mer husmor
Person: Hm, jag gillar mamma, felicia, malin, fredden, olivia, eelena. dom är nog mina favoriter.
Parfym: stella in two


INTE favoriter

Språk: turkiska, arabiska och såna där schmed-språk
Skolämne: matte
Mat: mesost
Affär: öh? öh.. såna där dom säljer garn och grejer i. eller virkade dukar
Artist: e liker ikkje.. såna negersnackare.
Tv Program: jag tycker inte om så många tvprogram.. men såna där dr phil och sånt är jättetråkigt
Filmer: såna dära maffiafilmer, när dom skjuter och sånt i onödan. tråkigt och way too much ketchup
Egenskap hos annan människa: tråkiga, såna där som sitter och är seriösa och allvarliga hela tiden. sluta tro er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0