Ode to Ochrasy, och lite till

I was dreaming 'bout times
times that are gone, times when i lived alone
in my own land, called Ochrasy
that place was everything for me
the world i made it up you see
its all there in my fantasy
and i believe it

Otroligt fin bit. I löv it.
Jag älskade dagen i skolan. Mest för att jag funderade på att ta bort svenska c, men tänkte att jag skulle ge det en chans och kom på att jag älskade det. Läste det på gymnasiet, fick G, men tänkte förbättra mig lite. Trodde det skulle vara lika hemskt som med Annika, min gamla lärare, men icke. Jag faktiskt älskar min nya lärare. Ulrika heter hon. Hon snusar och pratar Stockholmska. Alla tyckte nog om henne lika mycket som jag, för ingen klagade på att vi satt över 20 minuter efter att lektionen slutat. Bra dam, mycket bra.

Men besides that har dagen sugit. Jag har vart på ett fruktansvärt humör, betett mig som en apa och vart dryg mot alla. Jag tror det hade med mitt revben att göra. Jag hade ont. Eller så är det mina hormoner som är ur balans sen doktorbesöket igår. Antingen eller, möjligtvis båda delar.

Imorgon börjar dagen med internationella relationer, en annan favorit! Vi ska presentera en konflikt, som vi sedan ska följa och uppdatera för gruppen hela vårterminen. Förmodligen så bryr ni er nog inte.. Men mamma är inte hemma och jag måste berätta för någon!? I alla fall.. Jag ska följa Lettland - Ryssland-konflikten, som för övrigt inte ens är en konflikt. Än. Men jag fick despans, hoho!

Nej, sovtime. Hadem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0