En liten klagan

Jag är otroligt sur. Nej, bitter. Kanske irriterad.

Först av allt: allt jävla tjöt om att "2011 ska bli mitt år" Vad ditt år? Det är lika mycket mitt år, kungens år, Blondinbellas år, en hemlös katt år eller en övermöglad komposthögs år. Vem gav dig äganderätten till 2011? Hur mycket fick du pröjsa?

För det andra: Ana Gina Show. Du är töntig, vidrig och har dumma gäster med. Fast en del gäster är inte dumma, eller jo, men bara på grund av att de ställer upp i din show. Du är inte rolig.

För det tredje: Webcam. Jag har sagt det förr, jag säger det igen; jag tänker inte visa mig naken i cam för dig. Inte nu, inte senare, inte någonsin. Folk klädde av sig nakna i cammen för 5 år sen, det var inne då. Modernt, på tapeten. Det är det inte längre, och det finns porrsidor som säkert fyller sina funktioner även på det planet.

För det fjärde: Homosexuella. Ni kan ge er nu. Vi har fattat, ni kan bli kära i era egna kön, det är helt okej. Men gå och var kär för er själva, precis som alla andra. Alla har accepterat er nu, räcker inte det? Tycker det börjar bli ganska tröttsamt med folk som blir "dagens hjälte" bara för att dom är gay och vågar stå för att dom också har känslor. Ungefär. Ni fattar.

För det femte: Unga morsor. Sluta nu. Allvarligt talat, skärp er. Använd kondom, så är det problemet ur världen. Det är inte mindre skönt med gummi på snorren.

För det sjätte: Trångsynta människor. Att ni orkar.. Är det så jobbigt att ägna ett par tankar om dagen åt någon annan än er själva? Egoister. Är det verkligen så jobbigt att ens försöka vara glad för någon annans skull, är de det? Människojävlar.

För det sjunde: Töntiga bloggare. Gå och dö. Skaffa er ett vettigt liv. Gör något av betydelse. Gör något meningsfullt. Ni underhåller inte mig, ni innebloggare. Ni retar upp mig. Ni håller mig vaken om nätterna.

Sådär, ja, nu känns det lite bättre.

Jag är snygg även fast jag är skitfull.

Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0