Dag 1 - Presentera mig själv

Hej. Jag heter Charlotte Annie Lizette Vilumsons (född Ankarklint) och är 21 år, 7 månader och 17 dagar gammal. Jag blev alltså utskiten en fredag i april, 1989 på Mölndals KK. Det var trevligt.
Mina två första år spenderade jag i Göteborg med mor, far och syster. När jag lärt mig gå, prata och ett någorlunda bordsskick begav vi oss ner till Skillinge, Skåne. Big mistake. Är man född utanför Skånes gränser bör man aldrig flytta dit. Inget okej ställe. Men jag fick en bror där någon gång på vägen i alla fall.

Men men, det var i Skåne jag blev den jag är. Jag är smartare och klokare än de flesta, jag ser ut som 27 och är överviktig. Klagar ej. Tack för dagens uppmärksamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0