Blondinbella

E blir så irritert! Okej, allvarligt vem fan tror den här bruden att hon är? Jo, det ska jag tala om för er. Hon tror hon är Sveriges största bloggerska, hon tror hon kan lösa hela världens problem genom att ha ett par politiska åsikter, hon tror hon höjer sin status genom att ha en assistent som shoppar kläder åt henne "för hon har inte tid", hon tror hon verkar viktig genom att ha ett anteckningsblock och en almanacka i väskan, hon tror hon kan få alla tonårstjejer att få bättre självkänsla och tycka om sig själva genom att be dem ställa sig framför spegeln och säga "ät mer, ät mer, det är okej att vara fet". Jag tror att jag hatar henne. Och nej jag är inte ett dugg jävla avundsjuk på henne för att hon tjänar mer pengar än mig genom att äta nötter, träna och gå på galor. Då tjänar jag hellre de pengarna jag gör genom att göra någon nytta. Hon är 19 år, ser ut som 30 + och skriver endast om sin acne och olika hudkrämer. Ändå så syns hon överallt, när ska vi få se resultatet på alla projekt du pysslat med de senaste 4 åren?
Jag tror jag håller med Anton trots allt; skulle Blondinbella bli våldtagen mitt framför ögonen på mig hade jag inte gjort mer än att gå förbi. Kanske jag hade skrattat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0