Gothenburg-Stockholm

I've got some news for you, people! Jag fick mitt söta lilla brev från Forum Ystad idag. Jag ska börja på komvux i januari, woohoo! Tänkte skaffa mig godkänt i matte, samt få till lite bättre betyg i samhälle, historia och svenska c. Ja, och så har jag ett par nya ämnen att läsa också så jag kommer in på min fina utbildning i Växjö.

Imorgon tjuter jag iväg till Göteborg, för att på onsdag fara vidare till Stockholm. Vet inte om vi kommer iväg till London, det återstår helt enkelt att se, men det hade vart festligt!
Min fina 40-tals koffert är fint packad, diverse handbagage också. Jag vill ploppa iväg nu nu nu NU!

Jag är förresten kär i Mando Diao igen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi ses på Komvux! =)

2010-12-28 @ 00:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0